O Porriño, 6 de agosto de 2021 – O xulgado do Contencioso – Administrativo Nº1 de Pontevedra califica a contratación do concello do Porriño como “irregular, masiva, descontrolada y generalizada en los últimos años”. Así o reflexa nunha sentenza na que condena á administración local a aboar máis de 6.000 euros a unha empresaria que acordou co entón concelleiro de festexos, David Alonso, unha actuación da Orquestra América de Vigo na festa pre fin de ano do 2019

A actuación celebrouse, tal e como se reflicte na sentenza, pero a empresaria tivo que demandar á administración local para que se lle aboaran os servizos prestados.

Segundo a sentenza na que se condena ó Concello de O Porriño por falta de pagamento, a contratación realizouse no verán de 2019 cando a empresaria “suscribió un documento contractual con el Concello de O Porriño, representado por D. David Alonso Barciela, quien estampó el sello del Ayuntamiento junto a su firma, en cuya virtud la referida orquesta se comprometió a realizar el concierto de fin de año por el precio de 5.500 euros más IVA”.

Neste sentido o xulgado de Pontevedra reflicte no documento que “dicho contrato es nulo de pleno derecho por haber sido suscrito en representación del Concello de O Porriño incumpliendo el requisito esencial de habilitación y reserva del crédito necesario para el abono del precio” .

Con todo, unha vez que o xulgado acreditou a realización da prestación de servizos e “sin perjuicio de las responsabilidades en las que pudiera haber incurrido la persona que firmó el contrato en representación del Concello incumpliendo las formalidades” a sentenza establece que “procede compensar a la contratista con el abono de una indemnización equivalente al precio pactado”. Así mesmo, o documento destaca a boa fe da empresaria “que suscribió el contrato  cotelacio, pactando el precio correspondiente, en la creencia de que se estaban cumpliendo las formalidades exigibles” fronte ao “enriquecimiento injusto en el que habría  incurrido el concello a costa de la recurrente”.

É por elo, que se remitirá ó Xulgado de Instrución Nº 2 do Porriño a testemuña de particulares desta senteza “para la causa que se tramita en él sobre la contratación irregular, masiva, descontrolada y generalizada del Concello de Porriño en los últimos años”.

A administración local deberá aboar un total de 6.665 euros, sen costas nin xuros “al reconocer el Concello los hechos, facilitando la resolución del litigio”.

Non foi só neste ano 2019, a falta de contrato e pago ás orquestras que actúan no Porriño, xa que nas Festas do Cristo do 2017, outra sentenza do Contencioso – Administrativo Nº2 de Pontevedra estima a demanda da empresa “declarándose la obligación del Concello de Porriño de abonar el principal debido de 18.755 euros, e incrementada tal cantidad con los intereses legales correspondientes”.

As facturas desta empresa de espectáculos constátase na sentenza que: “ se concluye la existencia de acuerdo entre partes, y la propuesta aceptada por la Alcaldesa para la contratación menor, sin embargo no existe una aprobación del gasto, constatándose además que no existía consignación presupuestaria o disponibilidad de crédito, pues así se indica al pie del documento unido al folio 3.  Por tanto, no puede considerarse existente el contrato

En el expediente administrativo consta la factura presentada por la parte demandante en el Concello de O Porriño el 10/10/17; consta en la misma un sello de comprobada y conforme, donde aparece “tachado el conforme” y firmada por la Alcaldesa el 18/10/17.”

Leave a Reply

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>